Kelab Peminat

Keluar Mengembara

Salam,

Setelah tamat pengajian ini, saya akan bermusafir di Padang Pasir Australia. Jadi, blog ini tidak akan dikemaskini buat beberapa ketika.

Maaf atas sebarang kesulitan.

Jazakallahukhair.

3 ulasan:

amirhailmi berkata...

masyaAllah... seronok saya baca karangan2 tuan. sungguh puitis. nanti bleh la kumpul, wat novel tentang pengalamn usaha tuan kat Australia. Doakan perjuangan kami di bumi Ireland ni. brother2 yang buat usaha kat sini sumenye masyaAllah... seronok sekali bersama mereka. terasa kemanisan persaudaraan kerana Allah. Doakan saya supaya dapat istiqamah dalam usaha yang mulia ni. mudah-mudahan Allah sentiasa melindungi dan memelihara kita sume berkat usaha agama ni. Doakan saya dalam doa tahajjud saudara sepanjang keluar bermusafir tu., Mohd Amirul Hailmi Mat Rani. Walaupun kita tak saling mengenali, tetapi fikir ummat atas dasar iman menyatukan kita walaupun berada di berlainan benua. semoga Allah memberkati hidup tuan, dunia dan akhirat. senang2, singgah la di blog saya. http://bicarajariku.blogspot.com

hailmi berkata...

kenal tak dengan syafiq?? atau dikenali dengan john? dia rasanya kat perth. dengar berita dia sungguh2 wat usaha kat sana dengan jemaah kat situ. kalu kenal dia, jumpa bleh tolong kirim salam.

Muhammad Teja berkata...

Salam

terima kasih kerana membaca ruangan yang tak seberapa ini.

alhamdulillah, hanya din sahajalah yang dapat menyatukan bermacam-macam ras bangsa dan manusia di dalam dunia ini.

itulah manisnya iman. dalam sebuah hadis, merasai manisnya iman antaranya adalah bersaudara semata-mata kerana Allah (SWT) dan Rasul-Nya (SAW). :)

insyaAllah saya akan ke Perth kembali esok. InsyaAllah saya akan berusaha untuk bertemu dengannya. InsyaAllah saya akan sampaikan salam saudara.

Doakan saya di sini juga. Fitnah merata-rata. Andai tidak didakwah ke arah agama, pasti didakwah ke neraka.

wallahualam

Sekian